New York merkezli CP Brands Group ve Icon Luxury Group, İngiliz giyim markası Thomas Pink’in LVMH’den satın alındığını duyurdu. Bu ortaklık sayesinde Thomas Pink markası için yeni bir sayfa açılması hedefleniyor.
‘İNGİLİZ SOFİSTİKELİĞİNİN BİR SEMBOLÜ’
CP Brands Group CEO’su Eli Yedid, markanın İngiliz sofistikeliğinin ve zanaatkârlığının simgesi olduğunu belirtti. Yedid, koku ve gözlük gibi farklı kategorilerde lisans anlaşmaları yaparak Thomas Pink’in mirasını daha da ileriye götürmeyi planladıklarını söyledi. Ayrıca markayı İngiltere, Avrupa, ABD, Asya, Ortadoğu ve Meksika gibi önemli bölgelere geri getirmeyi amaçladıklarını vurguladı.
ORTADOĞU VE ASYA’YA AÇILACAK
Özellikle 2025’in ilk yarısında İngiltere’ye odaklanacak olan marka, İngiliz gömlek üreticisi Richard Gibson ve erkek giyim sektöründe deneyimli Nick Preston ile işbirliği yaparak Londra’daki amiral mağazasının ötesindeki varlığını artırmayı hedefliyor. Ayrıca Ortadoğu ve Asya’daki belirli pazarlarda mağaza açmayı planlıyor.
3 İRLANDALI KARDEŞ TARAFINDAN 1984 YILINDA KURULDU
1984 yılında James, Peter ve John Mullen adlı 3 İrlandalı kardeş tarafından Londra’da kurulan Thomas Pink, 1999’da Fransız lüks devi LVMH tarafından satın alındı. Marka terzilik konusundaki titizliğiyle bilinirken, 2018’de 23.5 milyon pound zarar etti. Kasım 2018’de adını Pink Shirtmaker olarak değiştirdi ve Aralık 2020’de satışa çıkarıldı. 2021’in Ocak ayında kapanan marka, ancak kısa bir süre sonra yeni kreatif direktör Dean Gomilsek-Cole’un liderliğinde sessizce e-ticaret sitesi aracılığıyla tekrar faaliyete geçti.
patronlardunyasi.com